زیبا بلاگ

خاص و ویوژه

زیبا بلاگ

خاص و ویوژه

  • ۰
  • ۰

در این بخش به معرفی امکانات و ویژگی های افزونه WP Schema Pro می پردازیم پس با ما همراه باشید. افزونه اسکیما پرو به نمایش نشانه گذاری در بخش محصولات، نوشته ها، مقالات، که بهتر در گوگل ایندکس و همچنین با هدف کسب رتبه بهتر در گوگل است. این افزونه قدرتمند با افزونه های ووکامرس و وردپرس سازگاری دارد.

با افزونه اسکیما پرو سئو سایت خود را چندین درجه افزایش دهید

چرا نیاز به استفاده از افزونه اسکیما پرو دارم؟

- یکی از امکانات افزونه اسکیما پرو افزودن کدهای اسکیما به وردپرس است که نیاز به دانش برنامه نویسی نخواهید داشت.

- افزونه WP Schema Pro، بهترین روش برای بهینه سازی نشانه های Schema بر روی سایت وردپرسی شما است.

 - با استفاده از افزونه اسکیما پرو ورپرس می توانید Structured Data یا داده های ساختار یافته را به سایت وردپرس خود اضافه کنید.

- افزونه کد اسکیما پرو دارای امکاناتی مانند: Structured Data و Schema Markup و Rich Snippets که اگر این موارد را فعال کنید در سئو سایت شما تاثیر گذار است.

- در موتور های جستجو با افزودن کدهای اسکیما به سایت می توانید اعدادی مانند: قیمت، امتیاز و… اضافه کنید تا برای بازدیدکنندگان تان در هنگام جستجو نمایش داده شود.

- افزونه اسکیما پرو سئو سایت شما را بهبود می بخشد به همین دلیل است که نام دیگر این افزونه را موشک سئو وردپرس می نامند.

 - کار با این افزونه بسیار ساده می باشد و همچنین با استفاده از روش نشانه گذاری با افزونه اسکیما اطلاعات سایت شما برای موتور های جستجو تاثیر گذار خواهد بود.

- کدهای اسکیما داده های هستند که در کدهای HTML سایت استفاده می شوند و برای موتورهای جستجو قابل درک هستند به همین دلیل در سئو ۲۰۱۹، گوگل توجه ویژه ای به این داده ها برای نمایش این سایت ها در نتایج خود دارد.

برای مشاهده ادامه این مطلب به لینک زیر مراچعه کنید.

منبع: افزونه اسکیما پرو

  • ۹۸/۰۸/۰۸
  • زیبا بلاگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی