زیبا بلاگ

خاص و ویوژه

زیبا بلاگ

خاص و ویوژه

  • ۰
  • ۰

در این مطلب به بررسی امکانات و ویژگی های افزونه element pack Pro می پردازیم، این افزودنی المنتور دارای امکانات بسیاری است که به شما در ساخت یک سایت حرفه ای و مدرن کمک می کند. برای کسب اطلاعات از افزونه المنت پک المنتور با ما همراه باشید.

چرا نیاز به استفاده از افزونه حرفه ای element pack Pro المنتور داریم؟

با افزونه قدرتمند Element Pack Pro المنتور به تمامی قابلیت های کاربردی و مهم دست پیدا خواهید کرد کافیست این افزونه را به المنتور خود اضافه کنید تا از امکانات فوق العاده آن بهرهمند شوید.

با استفاده از بلوک های آماده افزونه Element Pack Pro المنتور شما می توانید از انواع سبک های مختلف مانند فرم تماس، شمارشگر معکوس، نمایش گالری، نمایش نمونه کارها و… برای طراحی سایتی مدرن استفاده کنید.

با استفاده از افزونه المنت پک بیش از 55 عنصر حرفه ای در اختیار شما قرار می گیرد، برخی از این عناصر شامل: آکاردئون، گالری عکس پیشرفته، چرخ فلک، فرم تماس با 7، گالری ارسال، ارسال بلوک مدرن، جدول قیمت گذاری و… می باشند.

(با استفاده از المان های آماده می توانید بینهایت صفحه با امکانات متنوع طراحی کنید)

برای مشاهده ادامه این مطلب به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع: افزونه المنت پک المنتور element pack Pro

  • ۹۸/۱۰/۲۳
  • زیبا بلاگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی