زیبا بلاگ

خاص و ویوژه

زیبا بلاگ

خاص و ویوژه

  • ۰
  • ۰

در این مطلب به معرفی امکانات و ویژگی های افزونه WCFM Marketplace ULTIMATE می‌پردازیم، هر اطلاعاتی از این افزونه می‌خواهید به دست بیاورید تا پایان این مطلب در اختیار شما قرار می‌گیرد.

چرا نیاز به استفاده از افزونه WCFM Marketplace ULTIMATE دارم؟

 WCFM Marketplace از افزونه چندفروشندگی دکان پرو پشتیبانی می‌کند و به شما برای داشتن یک فروشگاه چندفروشنده حرفه‌ای و همه چیز تمام کمک می‌کند. پس از نصب افزونه دکان پرو استفاده از این افزونه هم برای شما امکان پذیر می‌شود.

 

با استفاده از این افزونه مدیر می‌تواند درصد فروشندگان سایت را از محصولاتشان محاسبه کرده و پرداخت کند. همچنین مدیر این امکان را دارد که یکی از روش های پرداخت و یا انتقال بانکی را فعال کند و با توجه به روش های پرداختی که فروشنده انتخاب کرده مدیر امکان سفارش و یا فروش را به فروشنده می‌دهد.

 

این افزونه دارای سیستم باز پرداخت می‌باشد و شما می‌توانید در صورت نارضایتی از محصول آن را تعویض یا درخواست باز پرداخت کنید؛ البته باز پرداخت توسط مدیر انجام می‌شود.

 

با استفاده از این افزونه به مشتریان اجازه دهید تا بهترین فروشنده را انتخاب کنند

در صورت تمایل برای مشاهده ادامه این مطلب به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع: افزونه ایجاد چندفروشندگی در ووکامرس WCFM Marketplace ULTIMATE

  • ۹۸/۱۰/۲۳
  • زیبا بلاگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی