زیبا بلاگ

خاص و ویوژه

زیبا بلاگ

خاص و ویوژه

  • ۰
  • ۰

یک خط باریک بین یک مطلب معمولی با یک مطلب عالی هست! ولی می توانید مطالبتان را بهبود دهید و پیشرفت کنید. چگونه متوجه می شوید که مطلب شما آماده انتشار است! اصلا این محتوا عالی هست؟! ما به شما چک لیست تولید محتوا را تقدیم می کنیم تا بتوانید قبل از این که محتوایتان را منتشر کنید، آنها را با این چک لیست تولید محتوا مورد بررسی قرار دهید.

1. آیا طول محتوایتان به اندازه کافی طولانی هست؟

در تولید محتوا درسته که کیفیت مهمتر از کمیت است، ولی باید توجه داشته باشیم که حداقل طول محتوا باید 300 کلمه باشد. اگر طول محتوایتان کم باشد امکان دارد در نتایج گوگل به سختی، رتبه خوبی بدست آورید. توجه داشته باشید محتواهای طولانی و مفید بهتر در نتایج جستجو ظاهر می شوند تا محتواهایی که کوتاه و مختصر هستند.تولید محتوای طولانی نیاز به مهارت بالایی دارد و شاید این قضیه به راحتی توسط مدیر سایت قابل انجام نباشد.

آیا حداقل 300 کلمه محتوای مفید تولید کردید؟ اگر جوابتان بله هست پس برای شروع، قدم های بعدی را بردارید.

2. آیا محتوای تولید شده اشتباهات نگارشی و املایی دارد؟

در محتواهای تولید شده اشتباهات نگارشی و املایی بسیار دیده می شود. هنگامی که محتوایی تولید می کنید دو الی سه بار، محتوا را با دقت بخوانید تا اگر اشتباه نگارشی و املایی دارید آن را برطرف کنید. محتوایی که دارای اشتباهات باشد قابل خواندن نیست و مخاطب به این محتوا اعتماد نخواهد کرد.

آیا مطمئن هستید که اشتباهات نگارشی و املایی را برطرف کردید؟ پس مراحل بعدی را دنبال کنید.

برای مشاهده ادامه این  مطلب + پادکست به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع: چک لیست تولید محتوا: چه زمانی محتوای شما آماده انتشار است

  • ۹۹/۰۱/۱۹
  • زیبا بلاگ

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی