زیبا بلاگ

خاص و ویوژه

زیبا بلاگ

خاص و ویوژه

  • ۰
  • ۰

در این مطلب به نقد و بررسی امکانات و ویژگی های افزونه عضویت ویژه وردپرس Paid Memberships Pro می‌پردازیم، برای کسب اطلاعات کامل از این پلاگین با ما همراه باشید.

چرا از افزونه عضویت ویژه وردپرس Paid Memberships Pro استفاده کنم؟

افزونه Paid Memberships یکی دیگر از افزونه های عضویت در وردپرس که امکانات و قابلیت های فوق العاده مفید و کاربردی را در اختیار شما قرار می‌دهد، تا بتوانید از آنها در مسیر رشد و پیشرفت بیشتر سایت استفاده کنید.

 افرادی که تمایل دارند با افزونه عضویت ویژه وردپرس کار کنند، باید با بسیاری از ابزارها آشنایی داشته باشند، چون این پلاگین فوق العاده حرفه‌ای و قدرتمند بوده به همین دلیل کار با آن برای افراد مبتدی کمی مشکل است.

 بسیاری از افزونه های کاربردی، پیشرفته و رایگان یا پولی هستند که با افزونه Paid Memberships سازگاری دارند، این افزونه ها می‌توانند به شما در اتصال ابزارهای مانند: بازاریابی ایمیلی، CRM و … کمک می‌کنند.

این افزونه عضویت ویژه از بیشتر درگاه های پرداخت پیشرفته ایرانی و خارجی پشتیبانی می‌کند، به همین دلیل گزینه مناسبی برای انتخاب است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از این مطلب به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع: افزونه عضویت ویژه وردپرس Paid Memberships Pro

  • ۹۹/۰۳/۱۲
  • زیبا بلاگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی