زیبا بلاگ

خاص و ویوژه

زیبا بلاگ

خاص و ویوژه

  • ۰
  • ۰

در این مطلب قصد داریم به نقد و بررسی قابلیت‌ های افزونه المنتور Livemesh Addons بپردازیم؛ این افزونه یکی از ادان های حرفه‌ای و بی نظیر المنتور است که به شما در ساخت یک سایت مدرن و جذاب کمک می‌کند.

چرا نیاز به استفاده از افزونه المنتور Livemesh Addons دارم؟

افزونه صفحه ساز المنتور در ایجاد و طراحی بسیاری از وب سایت های وردپرسی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما تنها محدودیت در افزونه المنتور، عدم نبود المان ها و ابزارک های کافی برای طراحی دلخواه شماست. اما شرکت ها افزونه هایی را به عنوان اددان های المنتور ارائه کردند، که با استفاده از این اددان ها می توانید بدون محدودیت هر طرحی را برای وبسایت خود اعمال کنید. یکی از این اددان ها افزونه المنتور Livemesh Addons می‌باشد که با تعداد زیادی از امکانات در اختیار شما قرار می‌گیرد.

با استفاده از ابزارک ها و المان های فوق‌العاده افزونه المنتور Livemesh Addons میتوانید هر نوع سایتی که بخواهید با امکانات ویژه طراحی کنید این افزودنی المنتور به شما برای ساخت یک سایت همه چیز تمام کمک می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از این مطلب به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع: افزونه المنتور Livemesh Addons

  • ۹۹/۰۱/۱۹
  • زیبا بلاگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی