زیبا بلاگ

خاص و ویوژه

زیبا بلاگ

خاص و ویوژه

  • ۰
  • ۰

در این مطلب به معرفی و بررسی امکانات و ویژگی های افزونه چت آنلاین واتساپ وردپرس می‌پردازیم، برای کسب اطلاعات کامل از افزونه WhatsApp Chat WordPress با ما همراه باشید.

چرا از افزونه چت آنلاین واتساپ وردپرس استفاده کنم؟

 افزونه چت آنلاین واتساپ وردپرس به شما برای چیدمان سازی دکمه تماس با واتساپ کمک می‌کند، همچنین این افزونه امکان افزودن چندین اپراتور را برایتان آماده می‌کند.

پشتیبانی در هر سایتی از اهمیت بالایی برخوردار است، بنابراین اگر شما بخش پشتیبانی با واتساپ برای سایتتان دارید، این افزونه ضروری است؛ چون با استفاده از آن می‌توانید اپراتورهای مختلفی را برای پشتیبانی تعریف کنید که برای هر کدام از آنها می‌توانید عنوان و توضیح دلخواهی وارد کنید.

 با استفاده از افزونه WhatsApp Chat WordPress می‌توانید روزهای پشتیبانی هر فرد را همراه با ساعت آنلاین یا آفلاین بودنشان را توسط این افزونه مشخص کنید.

اگر از ووکامرس برای راه اندازی فروشگاهتان استفاده می‌کنید، این افزونه قابلیت نمایش دکمه پشتیبانی واتساپ را برای شما در قسمت محصولات مهیا می‌کند؛ همچنین در قسمت تنظیمات افزونه و در بخش دکمه ووکامرس می‌توانید موقعیت نمایش دکمه را با دلخواه خودتان در قبل یا بعد از دکمه افزودن به سبد خرید انتخاب کنید.

در صورت تمایل برای مشاهده ادامه این مطلب به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع: افزونه چت آنلاین واتساپ وردپرس WhatsApp Chat WordPress

  • ۹۹/۰۲/۰۱
  • زیبا بلاگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی