زیبا بلاگ

خاص و ویوژه

زیبا بلاگ

خاص و ویوژه

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در این مطلب قصد داریم که به راهنمای شگفت انگیز برای انتخاب موضوع و پست وبلاگ در فروشگاه اینترنتی بپردازیم و به شما در تولید محتوای با کیفیت و مفید کمک کنیم.

شما می دانید که بازاریابی محتوا یک روش ارزشمند برای رشد و توسعه کسب و کار شماست، اما نمی دانید که درباره چه مطلبی، محتوا تولید کنید و آیا مخاطبین شما می توانند با محتوایی که تولید کردید ارتباط برقرار کنند یا نه؟! یا از این مسئله نگران هستید که نمی توانید خوب بنویسید!

فقط باید بدانید که چگونه می توانید محتوای مناسب را انتخاب کنید و به دنبال چه موضوعاتی باشید که برای مخاطبینتان مفید باشد، تا بتوانید به هدفی که در تولید محتوا دارید، برسید. در تولید محتوا، تمرکزتان را برای حل مشکلات و پاسخ دادن به سوالات، با بیانی ساده و واضح و مختصر قرار دهید و اصلا محتوایتان را پیچیده نکنید.

برای ساختن یک وبلاگ تجاری که مفید و کاربردی باشد، باید به این سوالات قبل از تولید محتوا پاسخ دهید:

  • چگونه می توانم یک موضوع را انتخاب کنم؟
  • چه تعداد محتوا باید در روز تولید کنم؟
  • از چه ساختاری برای محتوا استفاده کنم؟
  • چگونه می توانم یک محتوای بلاگی بنویسم؟

در این مطلب به تمامی این سوالات پاسخ خواهیم داد و انتخاب موضوع و پست وبلاگ را برای شما، آسان تر و بهتر خواهد کرد.

چگونه می توانم موضوعاتی را انتخاب کنم که به مشتریانم کمک کند؟

موضوعاتی را باید انتخاب کنید که به معنای واقعی بتواند به مشتریانتان کمک کند، و صرفا به موضوعات کلیشه ای و غیرکاربردی نپردازیم و قصد ما فقط پُرکردن وب سایت نباشد.

ابتدا باید بدانید که مشتریان، به چه چیزی اهمیت می دهند و چه مواردی را جستجو می کنند. سپس می توانید طوفان فکری را برای انتخاب موضوع داشته باشید، البته ممکن است محتوایی را در مرحله اول انتخاب کنید که ارتباط مستقیمی با کسب و کار شما نداشته، ولی برای مخاطبان هدف شما، جالب و مفید خواهد بود.

برای کسب اطلاعات کامل از مطلب + پادکست به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع: 6 راهنمای شگفت انگیز برای انتخاب موضوع و پست وبلاگ تان در فروشگاه اینترنتی

  • زیبا بلاگ
  • ۰
  • ۰

یک خط باریک بین یک مطلب معمولی با یک مطلب عالی هست! ولی می توانید مطالبتان را بهبود دهید و پیشرفت کنید. چگونه متوجه می شوید که مطلب شما آماده انتشار است! اصلا این محتوا عالی هست؟! ما به شما چک لیست تولید محتوا را تقدیم می کنیم تا بتوانید قبل از این که محتوایتان را منتشر کنید، آنها را با این چک لیست تولید محتوا مورد بررسی قرار دهید.

1. آیا طول محتوایتان به اندازه کافی طولانی هست؟

در تولید محتوا درسته که کیفیت مهمتر از کمیت است، ولی باید توجه داشته باشیم که حداقل طول محتوا باید 300 کلمه باشد. اگر طول محتوایتان کم باشد امکان دارد در نتایج گوگل به سختی، رتبه خوبی بدست آورید. توجه داشته باشید محتواهای طولانی و مفید بهتر در نتایج جستجو ظاهر می شوند تا محتواهایی که کوتاه و مختصر هستند.تولید محتوای طولانی نیاز به مهارت بالایی دارد و شاید این قضیه به راحتی توسط مدیر سایت قابل انجام نباشد.

آیا حداقل 300 کلمه محتوای مفید تولید کردید؟ اگر جوابتان بله هست پس برای شروع، قدم های بعدی را بردارید.

2. آیا محتوای تولید شده اشتباهات نگارشی و املایی دارد؟

در محتواهای تولید شده اشتباهات نگارشی و املایی بسیار دیده می شود. هنگامی که محتوایی تولید می کنید دو الی سه بار، محتوا را با دقت بخوانید تا اگر اشتباه نگارشی و املایی دارید آن را برطرف کنید. محتوایی که دارای اشتباهات باشد قابل خواندن نیست و مخاطب به این محتوا اعتماد نخواهد کرد.

آیا مطمئن هستید که اشتباهات نگارشی و املایی را برطرف کردید؟ پس مراحل بعدی را دنبال کنید.

برای مشاهده ادامه این  مطلب + پادکست به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع: چک لیست تولید محتوا: چه زمانی محتوای شما آماده انتشار است

  • زیبا بلاگ
  • ۰
  • ۰

در این مطلب به نقد و بررسی قابلیت های افزونه نوبت دهی و رزرواسیون bookly می‌پردازیم؛ با استفاده از افزونه بوکلی امکان فروش بلیط مسافرتی، بلیط سینما، انواع رزرواسیون و نوبت دهی برایتان فراهم است. برای کسب اطلاعات بیشتر از افزونه نوبت دهی بوکلی ما را همراهی کنید.

  افزونه نوبت دهی bookly با بیش از 28 هزار فروش موفق

چرا نیاز به استفاده از افزونه نوبت دهی و رزرواسیون bookly داریم؟

 افزونه نوبت دهی و رزرواسیون bookly دارای امکانات و ویژگی های فراوانی است که به شما برای ایجاد یک سایت رزرواسیون و نوبت دهی کمک می‌کند؛ همچنین بسیار منعطف و انعطاف پذیر است به طوری که با توجه به طرح مورد نظرتان می‌توانید این افزونه بوکلی را شخصی سازی کنید.

فزونه نوبت دهی و رزرواسیون بوکلی یک افزونه وردپرسی بسیار قدرتمند که قابلیت های زیادی را در زمینه رزرو و نوبت دهی آنلاین در اختیار شما قرار می‌دهد؛ با استفاده از این افزونه می توانید امکان رزرو حرفه‌ای را در سایت وردپرسی خود پیاده سازی کنید.

با افزونه بوکلی برای کاربرانتان امکان نوبت دهی و رزرو را در سایت فراهم کنید 

برای کسب اطلاعات بیشتر از این افزونه به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع: افزونه نوبت دهی و رزرواسیون بوکلی

  • زیبا بلاگ
  • ۰
  • ۰

در این مطلب قصد داریم به نقد و بررسی قابلیت‌ های افزونه المنتور Livemesh Addons بپردازیم؛ این افزونه یکی از ادان های حرفه‌ای و بی نظیر المنتور است که به شما در ساخت یک سایت مدرن و جذاب کمک می‌کند.

چرا نیاز به استفاده از افزونه المنتور Livemesh Addons دارم؟

افزونه صفحه ساز المنتور در ایجاد و طراحی بسیاری از وب سایت های وردپرسی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما تنها محدودیت در افزونه المنتور، عدم نبود المان ها و ابزارک های کافی برای طراحی دلخواه شماست. اما شرکت ها افزونه هایی را به عنوان اددان های المنتور ارائه کردند، که با استفاده از این اددان ها می توانید بدون محدودیت هر طرحی را برای وبسایت خود اعمال کنید. یکی از این اددان ها افزونه المنتور Livemesh Addons می‌باشد که با تعداد زیادی از امکانات در اختیار شما قرار می‌گیرد.

با استفاده از ابزارک ها و المان های فوق‌العاده افزونه المنتور Livemesh Addons میتوانید هر نوع سایتی که بخواهید با امکانات ویژه طراحی کنید این افزودنی المنتور به شما برای ساخت یک سایت همه چیز تمام کمک می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از این مطلب به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع: افزونه المنتور Livemesh Addons

  • زیبا بلاگ