زیبا بلاگ

خاص و ویوژه

زیبا بلاگ

خاص و ویوژه

  • ۰
  • ۰

در این بخش به معرفی امکانات و ویژگی های افزونه پرداخت چند مرحله ای ووکامرس می پردازیم، یکی از ویژگی های برجسته افزونه Multi-step Checkout این است که می توانید پرداخت چند مرحله ای افقی و عمودی ایجاد کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از این افزونه با ما همراه باشید.

چرا نیاز به استفاده از افزونه پرداخت چند مرحله ای ووکامرس دارم؟

کاربران از پرداخت چند مرحله ای احساس بهتری دارند چون آنها متوجه می شوند که در هر مرحله چه اطلاعاتی باید را کامل می کنند در نتیجه افزونه پرداخت چند مرحله ای ووکامرس بهترین انتخاب شماست.

 

با افزونه پرداخت چند مرحله ای می توانید به مرتب سازی داده ها و تقسیم آن ها به قسمت های مختلف کمک کرده و باعث واضح تر و مرتب تر شدن پردازش در ذهن کاربران می شود در نتیجه از سردرگمی مشتریان جلوگیری کرده و زمان پر کردن فرم ها از خطاهای احتمالی را کاهش می دهد.

 

افزونه‌ سبد خرید چند مرحله ای، به شما کمک می کند تا همه مراحل تکمیل خرید را از جمله: مراحل لاگین و عضویت کاربران، ثبت کوپن تخفیف، مشخصات مشتری و انتخاب درگاه پرداخت و نحوه حمل و نقل را به صورت مرحله ای انجام دهید؛ پس با این افزونه فرآیند پرداخت را برای مشتریانتان آسان کنید.

 

 با افزونه پرداخت چند مرحله ای این امکان را دارید تا ظاهر مربوط به هر محصول را با توجه به طرح و رنگ صفحات و بخش های مختلف سایت تغییر داده در نتیجه به طرح مورد نظر خود تبدیل کنید.

 

اگر تمایل به مشاهده ادامه این مطلب دارید به لینک زیر مراجعه کنید.

 

منبع: افزونه پرداخت چند مرحله ای ووکامرس

  • ۹۸/۰۹/۰۴
  • زیبا بلاگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی